2014. június 27., péntek

1.rész: "Éppen..elrabolnak.."

Sziasztok:) Íme a blogom első része. Remélem tetszeni fog és követni fogjátok a történetet:) ÉS remélem kapok néhány komit is:D
Jó olvasást, puszi, sziasztok:)  Lili xx
 


Már késő este volt mikor elindultam haza a munkahelyemről. Épp egy szórakozóhely előtt járhattam, mikor valaki megragadta a karomat. Megfagyott bennem a vér..nagyon megrémültem.
-Hey babe.-lehelte az arcomba az illető. A büdös pia szag csak úgy áradt belőle. Barna, göndör haja rátapadt enyhén izzadt homlokára. Smaragdzöld szemei csillogtak, ahogyan a hold fénye megvilágította arcát.-Gyere..menjünk haza!-mondta kicsit erőteljesebben mint az elején. Fejemet egyet nem értően ráztam, de ő még mindig a karomat szorította. Felsikítottam mikor egy hatalmas, ijesztő fekete autóhoz kezdett húzni.. megszólalni nem tudtam.
-Heeey! Tudom, tudom! Te is nagy rajongóm vagy..-vigyorgott önelégülten, majd ellenkezést nem tűrően tuszkolt be a kocsijába.-De ne sikíts..még!-röhögött fel. Szemeimből megállíthatatlanul folytak a könnyek. Éppen..elrabolnak..
Az autóban ülve a szökésemen gondolkodtam. Nem mentünk túl gyorsan, mivel el rablóm részeg..Szerintem azt is nehezen tudná megmondani, hogy hol is van. Reszkető kezemet a kis karra helyeztem, amely meghúzásával kinyílik a kocsi ajtó. Elvileg..csakhogy ez nem nyílik. Bezárta az ajtót! Zokogva rángattam a kis kart, reménytelenül.
-Nyugi szivi! Mindjárt ott vagyunk.-röhögött, majd kezét a combomra helyezte. Szerencsémre a vezetés nem ment neki egy kézzel, ezért rögtön vissza is kapta kormányra.
-En..engedj el..kérlek!-sírtam. Fejét egy pillanatra rám kapta, tekintete értetlen volt. Mire számított? Elrabolt egy 17 éves összetört lányt, és az gondolta, hogy ez majd jó szórakozás lesz mindenkinek?!?!
Gondolat menetemet félbeszakítva rángatott ki a kocsiból, be egy elképesztően hatalmas házba. Szerencsémre vagy szerencsétlenségemre -már magam se tudom- megpillantottam az asztalnál két korunkbeli embert. Az egyik egy hosszú, barna enyhén hullámos hajú lány aki nem mellesleg gyönyörű. A másik egy srác volt.. Mindketten Coca-Cola-s pizsamát viseltek.


El rablóm -akinek a nevét még mindig nem tudom- ismét a karomat szorította. Elég sokat ihatott..alig áll a lábán.
Kétségbeesetten néztem a lányra..talán ő megenyhül és haza enged!
-Harry. Mi folyik itt?-jött közelebb a srác. Lehámozta rólam -ezek szerint- Harry kezét, majd a könnyektől nedves arcomat fürkészte.-Te nem ittál.-méregetett értetlenül.
-Persze, hogy nem!-sírtam.-Én csak haza felé mentem, mikor ez elrabolt!-zokogtam megállíthatatlanul, mire Harry felnevetett.-Haza akarok menni!!
-Hey nyugii!-simított végig a karomon a csaj.-Harry-re meg ne haragudj, csak részeg. És azt hiszi bárkit megkaphat.-nézett az említett személyre szúrós tekintettel.
-És ez így is van!-rántott meg egy kicsit erősebben mint kellet volna, mivel a földre estem. Sikítottam egyet, mire egy szőke hajú srác vánszorgott le a lépcsőn.
-Mi ez a hangzavar?-nézett szét zavarodottan.
-Kérlek..had menjek haza!-néztem könyörögve a lányra.
-Gyere haza viszlek!-húzott fel a földről.-Louis add ide a táskámból a kocsi kulcsot!-szólt mire a pizsamás srác ugrott. Szóval ő Louis..

4 megjegyzés:

  1. Na ez aranyos, habár lehet én vagyok rosszul bekötve de lehetne egy picit hosszabb :D de nagyon jó így tovább és folytit!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, igyekszem hosszabbakat írni, de így 1.részre nem akartam hosszú részt, nehogy már az elején bele unjatok:) De amint teljesen belerázódom én is ebbe az írósdiba hosszabb részeket rakok fel:) Lili xx

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a blog!! várom a kövi részt !! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik:) Pár perce töltöttem fel a 2.részt:) Remélem az is tetszeni fog;)*---* Lili xx

      Törlés